7 טיפים לניקיון דירה לפני מעבר

ניקיון דירה לפני מעבר

מעבר דירה הוא צעד מרגש במיוחד, אך גם כזה שמביא עמו לא מעט מטלות; לפני מעבר דירה, צריך לארוז את כל הפריטים שלכם, לוודא שלא שכחתם דבר וגם לנקות את ביתכם החדש. במקרים רבים הדירה שעוברים אליה אינה נקייה, אך זה לא אומר שאתם צריכים לעבור אליה בתחושה לא נעימה. במאמר הבא נגלה איך לנקות דירה חדשה כדי שתוכלו להיכנס אליה בתחושה נעימה במיוחד, ולהתחיל פרק חדש בחייכם.

ניקיון לפני מעבר דירה: איך מנקים לפני כניסה לדירה החדשה?

בין שאתם עוברים לדירה “חדשה מהניילונים” או דירה יד שנייה, חשוב לנקות אותה ביסודיות לפני המעבר, שכן אבק, לכלוך עיקש ולכלוך נסתר תמיד מתחבאים ברחבי בתים. הנה כמה טיפים לניקיון לפני מעבר דירה שיעזרו לכם במשימה:

1. פנו תחילה פסולת

אם בדירה שנכנסתם אליה יש פסולת, הכינו שקיות גדולות והתחילו באיסוף הפסולת. פסולת בנייה או פסולת שהשאירו אחריהם דיירים קודמים יקשו על מלאכת הניקוי, ולכן הפעולה הראשונה שאתם צריכים לעשות בעת ניקיון לפני מעבר דירה הוא איסוף ופינוי פסולת.

2. נקו כל חדר בנפרד

ניקוי של הדירה בשלמותה בבת אחת תעייף אתכם במהרה, וגם סביר להניח שאתם תפספסו כמה נקודות. כדי ליהנות מבית נקי, התמקדו בכל פעם בחדר אחר, או בשני חדרים לכל היותר. באופן הזה אתם תוכלו לנקות באופן יסודי את כל החדרים, עם כל הפריטים שבהם, וליהנות מבית מצוחצח לפני שתיכנסו אליו.

3. השתמשו בחומרי ניקוי ייעודיים לכל משטח

נכון, ישנם חומרי ניקוי שאמורים לנקות כל משטח, אך מומלץ להימנע משימוש בהם. כדי למנוע נזקים לדירה ולמשטחים השונים שבה, מומלץ בחום להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים לכל משטח. כך למשל, מומלץ להשתמש בחומר ניקוי מיוחד לאריחים, חומר ייעודי למקלחות, חומר ייעודי לקרמיקה, ועוד.

אולי יעניין אותך?

4. נקו את הארונות באופן יסודי

ארונות מטבח הם פריטי ריהוט שצוברים לכלוך רב לאורך זמן. גם אם הדירה שאתם נכנסים אליה נקייה מריהוט, סביר להניח שיש בה ארונות מטבח – חדשים או משומשים. בארונות האלה עלול להתחבא לכלוך עיקש במיוחד, כמו שומן מיובש או אבק רב. לכן, מומלץ בחום לקחת לפתוח את כל ארונות המטבח ולנקות אותם ביסודיות. הלכלוך שמתחבא בארונות האלו עלול להחביא בתוכו חיידקים רבים ואלרגנים, ולכן חשוב להתמקד בארונות המטבח – גם אלו שנמצאים בגובה.

5. התחילו בניקוי בסיסי והמשיכו לניקוי יסודי

משטחים שונים עלולים לפתח שכבות רבות של לכלוך. כאשר מתחילים בניקוי רטוב, הניקיון עשוי להיות מאתגר במיוחד מפני שחומרי ניקוי נוזליים מורחים לכלוך. כדי לחסוך לעצמכם זמן וגם אנרגיה, התחילו עם ניקוי בסיסי יבש עם מטליות ניקוי, והמשיכו לניקוי יסודי עם חומרי ניקוי נוזליים. באופן הזה המשטחים יתנקו בצורה יסודית, והלכלוך יוסר ביתר יעילות.

6. השתמשו באביזרי מיגון

ניקוי של דירה בשלמותה כרוך בשימוש בחומרי ניקוי שונים שאתם עלולים לשאוף. בנוסף, מגע עם חומרי ניקוי מסוימים עלול לגרום לתגובות אלרגיות או ליובש קשה בעור. לכן, מומלץ בחום להשתמש באמצעי מיגון חד פעמיים או רב פעמיים, כמו מסכה, כפפות וגם משקפי מגן.

7. השאירו את הלכלוך הקשה למקצוענים

יש לא מעט מקרים שבהם לכלוך לא ניתן להסרה עם חומרי ניקוי ביתיים. כדי לנקות משטחים מלוכלכים באופן יסודי, יש להשתמש בחומרי ניקוי מקצועיים שלא רק מסירים לכלוך, אלא גם מטפלים ביעילות בחיידקים. חומרי ניקוי מהסוג הזה אינם מומלצים לשימוש עצמי משום שהם מכילים ריכוזים גבוהים של חומרים פעילים. חברת ניקוי מקצועית יכולה לבצע עבורכם ניקיון לפני מעבר דירה עם חומרים פעילים במינונים שאינם מסוכנים.

מלבד זאת, חברת ניקוי תנקה את ביתכם החדש עם מכשירים מקצועיים, כמו מכונה  לטאטוא ושטיפת רצפות. המכשירים האלו מגיעים לעומק הלכלוך, והם מבצעים מספר פעולות בו זמנית, כמו קרצוף, שאיבה ומירוק. יש לכם אפשרות לשכור מכשירים מהסוג הזה, אך בדרך כלל מומלץ להשאיר את העבודה למקצוענים.

בשורה התחתונה

ניקיון לפני דירה הוא הכרחי – בין שמדובר בדירה חדשה או ישנה. יש לכם את האפשרות לבצע ניקוי עצמאי, או לשכור את שירותיה של חברה מקצועית לניקיון בתים. באופן הזה אתם תוכלו להיכנס לביתכם החדש בתחושה נעימה במיוחד, ולהרגיש בבית החל מהרגע הראשון.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן