ניקוי אבנים משתלבות

ניקוי אבנים משתלבות עם צינור מים

ניקוי אבנים משתלבות הוא אתגר לא פשוט כאשר בשנים האחרונות אבנים משתלבות הפכו לטרנד הפופולרי ביותר בעולם עיצוב הרצפה בארץ. אך עם כל ריצוף איכותי ומורכב שתבחרו בו לביתכם, עולה הצורך להכיר בדיוק כיצד יש לבצע בו ניקיון יסודי שישאיר את הרצפה נקייה ללא רבב.

אז אם אתם התקנתם לאחרונה ריצוף אבנים משתלבות ועכשיו מוצאים את עצמכם שוברים את הראש בהתמודדות עם דרכי הניקיון…הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא המומחים שלנו יסבירו לכם על תהליך של ניקוי אבנים משתלבות ואיך תעשו זאת נכון. בואו נצא לדרך!

באיזה מצב אני צריך לנקות אבנים משתלבות?

יש מגוון סיבות שונות שיכולות לגרום למצבים של לכלוך קשה ומסובך שדורש ניקוי:

  • לכלוך שנגרם משאריות שיפוץ וצבע.
  • לכלוך של כתמי שמן ביתי, שמן מכוניות ומכונות.
  • לכלוך אשר נגרם מכתמי שרף שניגר מעצים.
  • לכלוך כתוצאה של התיישנות והזנחה (שכיח באבנים משתלבות ישנות).
  • לכלוך שנשאר מכתמי גרפיטי.
  • סימוני דרך על מדרכות.
  • כתמי פחם ממנגלים.
  • לכלוך של פירות.

איך אפשר לפתור את בעיית הניקיון של אבנים משתלבות?

כיוון שאבנים משתלבות הן כאמור הרצפה הפופולרית ביותר, שיטות הניקוי והחידוש שלה מעסיקות מסה עצומה של אנשים שרוצים לדעת – איך בעצם ניתן לנקות ממנה לכלוך עקשן?

לא צריך לשבור את הראש כדי לבצע ניקיון או לחדש אבנים משתלבות, אין צורך בהברקת וצחצוח בלתי פוסק של הרצפה – נדרש אך ורק ניקיון, ומהסוג הפשוט ביותר. במקרים שרוצים לעשות זאת בעצמכם, יש להתחיל ניקוי ראשוני באמצעות מכונת שטיפה בלחץ אדים.

 ככל שהיא תהיה חזקה יותר – היא תקל על תהליך הניקוי. כדי להשיג מכונה איכותית כזו, קיימת אפשרות השכרה לפי ימי עבודה, שירות שמסופק על ידי מספר חנויות בארץ.

לאחר ניקוי האבן בלחץ מים תתחילו לראות תוצאות טובות והבדלים חיוביים, אך זה עדיין לא יספיק. לכן בשלב הבא תצטרכו לעצור כדי להוסיף חומר ניקוי מיוחד שיכול גם להסיר שומנים ולהתחיל לקרצף קלות את המשטח באמצעות מטאטא.

בשלב שאחרי יישום החומר והקרצוף – יהיה עליכם להמשיך את שטיפת הרצפה במכונת הניקוי תוך הפעלת לחץ מים, עד שתקבלו תוצאה מושלמת.

זה לא עבד! מה עושים עכשיו?

אם גם אחרי כל צעדי ניקוי אלה לא הצלחתם להגיע לתוצאה הרצויה – ככל הנראה מדובר בלכלוך עיקש שמצריך עבודת חידוש בליטוש מוברש הכולל צביעה או סילר.

 מדובר בעבודה שלא מומלצת לנסות אותה לבד בבית, לכן רצוי לקבל סיוע מחברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תוכל להעניק לכם שירות אמין ומהיר עם תוצאות לא פחות ממושלמות.

אבנים משתלבות

איך בוחרים בחברה לניקוי אבנים משתלבות?

במידה ואתם מעוניינים בשירות מקצועי מחברה שתספק עבורכם עבודת חידוש, ניקוי ושטיפה לרצפת אבנים משתלבות, חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברה אמינה, כיוון שכיום – לא חסר “חאפרים” בתחום. אז איך עושים את זה?

  • תבקשו המלצות – בין אם זה ממשפחה, חברים או אפילו ברשתות חברתיות.
  • הציוד חייב לעמוד בסטנדרטים של חדשנות וקדמה, כולל מכונות פוליש וניקוי מהחברות הטובות בעולם.
  • חומרי הניקיון וההגנה חייבים להיות בעלי תו תקן, להיות איכותיים ועשויים מחומרים שידידותיים לסביבה.
  • במסגרת שיחת הייעוץ, בקשו מנציגי החברה לעיין בתיק עבודות עם תמונות מעבודות, לפני ואחרי.

כל עוד החברה שמצאתם מאופיינת לפי קריטריונים אלו, תדעו שמצאתם לכם חברה מקצועית ומומלצת שכדאי לעבוד איתה.

כמה מילים אחרונות

לפני שאתם ממהרים להשכיר מכונת שטיפה בלחץ – אנחנו ממליצים לכם בחום להתייעץ עם חברה מקצועית. בשיחה, הנציגים יבקשו מכם לשלוח תמונות של הריצוף ובהתאם למצב יספקו לכם ייעוץ מלא עם הפתרונות שהכי מתאימים לכם.

אחרי הכול, אתם לא רוצים להגיע למצב שאתם משלמים כסף עבור השכרת מכונה ולגלות בסוף שהכול היה לשווא. במקום לבזבז הרבה זמן ואנרגיות מיותרות – ייתכן ואנשי מקצוע יוכלו לפתור לכם את הבעיה במהירות ועם התוצאות הטובות ביותר.

אם אתם מחפשים שירותי ניקוי אבנים משתלבות, מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונציגנו ידאגו לחזור אליכם בהקדם!

אולי יעניין אותך?

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן