מכונות שטיפה תעשייתיות ומקצועיות למגוון משטחי רצפות

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

חברתנו מייבאת באופן בלעדי את מכונות השטיפה מבית המותג העולמי GAOMEI.

תוכן עניינים

היתרונות: יעילות, חיסכון ורושם ראשוני

בעולם האינטנסיבי שלנו יש 3 פרמטרים מובילים שחשוב לנו להשקיע בהם:

  1. יעילות: לנצל כל דקה באופן הכי יעיל, איכותי, חסכוני ומהיר שיש.
  2. רושם ראשוני: בזמן קצר עלינו ליצור את הרושם הטוב ביותר.
  3. חסכון: ניצול יעל של המשאבים החשובים – זמן, עלויות וכוח אדם.

בחירת מכונות שטיפת רצפות היא לא משימה פשוטה והיא תדרוש מכם להכיר את השטח והתנאים שמסביב ולהבין במדויק מה הצרכים והציפיות שלכם מהמכונה עצמה. כמו כן, על מנת לעשות את ההתאמה האופטימלית בין הצרכים שלכם לבין המכונה, כדאי להכיר את כל מה שהשוק מציע בעולם הניקיון ובמכונות שטיפה בפרט. בזמן שרוכשים מכונות שטיפה לתעשייה, חשוב מאוד לשאול את השאלות הנכונות כמו, מה המפרט הטכני של המכשיר שטיפה, מהן היכולות, כיצד פועל, מה מספק לנו ועוד.

  • כל בעל עסק ישמח לחסוך בהוצאות ולשמור על יעילות מרבית באמצעות אוטומציה/רובוטיקה חדשנית.
  • עבודה אנושית נשמור לטובת קשר בינאישי עם לקוחות והענקת שירות איכותי.
  • עבודה פיזית, שוחקת ומכנית, נשמור למכשירים שמבצעים אותה באופן המקצועי ביותר.
  • עם מכונות שטיפה אוטומטיות, מעבר לחיסכון בכוח-אדם, אתם חוסכים גם במים, חשמל וחומרי ניקיון.

מעבר ליעילות, מהירות עבודה וחיסכון בכוח עבודה יקר, כל בעל עסק מבין שרושם ראשוני משפיע גם הוא, ולכן – ניקיון בבית העסק הוא ה”פנים” שלכם אל מול הלקוחות, בטח ובטח כשמדובר במסעדות, בתי-מלון, בתי-חולים, קניונים, בתי-אבות, מפעלי ורשתות מזון ועוד.

אילו עסקים צריכים מכשיר שטיפה וניקוי?

  • בין אם אתם עסק פרטי, משרד, אולם תצוגה ובין אם אתם ארגון מוסדי כמו בית-חולים, בית-ספר, אולם אירועים, בנייני מגורים ועוד – מכונת שטיפה בהחלט מתאימה לכם.
  • אם חלל העסק שלכם הוא בסביבה מלוכלכת ושומנית ביותר, כמו חניונים, מפעלים, מוסכים וכדומה – אין ספק שמכונות שטיפה רכובות הן הכלי היעיל ביותר לעסק שלכם.
  • אם אתם בית פרטי, ואתם משכילים להבין שעדיף לצחצח את הבית ב-10 דקות של קרצוף עמוק מאשר לשלם על 5 שעות של עובדת משק-בית (שבזמן הזה יכולה לקפל לכם כביסה ולהועיל בדרכים נוספות) – אז מכונות השטיפה הביתיות בהחלט יפנקו את הבית שלכם.

איך אדע איזו מכונת שטיפה מתאימה לי?

המכונות משתנות בהתאם לגודל, המטרה והעוצמה שלהן. אנחנו נשמח לסייע לך להבין מה המכונה שתתאים לבית/עסק שלך, בהתאם לצורך שלך:

  • מהו השטח המדובר? בית של 100-200 מ”ר או אולם/מפעל של מאות מ”ר?
  • מהו סוג הרצפה? האם מדובר ברצפת משרדים עדינה או רצפת עבודה משומנת תמידית?
  • מה התקציב שלכם? המחירים נעים בין אלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפים.
  • מהי עוצמת הלחץ שיכולה להתאים למבנה שעבורו נרכשת המכונה?

בשיחה אישית נוכל להתאים עבורך את המכונה הכי נכונה לצורך שלך, כזו שתסייע לך לחסוך ולהתייעל בעסק/בבית ולשמור על רצפה מקבלת-פנים לכל אורח/לקוח שייכנס בפתח דלתכם.

למה לבחור בנו?

  • יש לנו צי מכונות שטיפה שמתאימות גם לבתים פרטיים וגם לשוק המוסדי.
  • טווח המחירים שלנו מתאים לכל צרכן, ונמוך משמעותית ביחס לשוק.
  • אנחנו מעניקים אחריות מלאה למשך שנתיים.

במידה ונדרש תיקון:

    • יש ברשותנו את כל החלפים הנדרשים ואין צורך להשבית מכונה לתקופה ממושכת.
    • טכנאי השירות זמינים תוך 24 שעות בכל הארץ, מקרית-שמונה הועד אילת.
    • רוב התיקונים מתבצעים בבית העסק ונפתרים מיידית.
    • מרכז השירות שלנו נמצא במרכז הארץ.

י.נתנאל ייצור ושיווק בע”מ הם היבואן הרשמי והבלעדי של GAOMEI מבית TENNANT. חברתנו חרטה על דגלה את נושא השירות המהיר והאמין, לחברתנו מוסך שירות המצויד בחלקי חילוף לכל מכונות השטיפה והטאוטא לרבות אנשי שירות שטח 24/7.

היתרונות של מכונות השטיפה שלנו

מכונת שטיפה תעשייתית לניקוי רצפת משרדים, מפעלים, חניונים, מסעדות, בניינים, בתי חולים ועוד

ניקיון חללים באופן מקצועי הינו צורך בסיסי, בייחוד בעולם של היום. בין אם מדובר בניקיון בבית שבו אתם גרים או ברכב האישי שלכם, או בין אם הכוונה לניקיון של פס ייצור תעשייתי שדורש סטנדרט ניקיון גבוה במיוחד. כדי להצליח להגיע לסטנדרט ניקיון גבוה, לאחר כל משימה שנעשה ועבור מקסום היעילות בסוגי עבודות שונים, נזדקק לבחור בכל הכלים הראויים לכך וכפועל יוצר נבחר לא פעם במכונת שטיפת רצפות שתנקה במהרה וביעילות כל משטח מלוכלך. מכונות שטיפה לרצפה יבטיחו במקרים רבים נוחות עבודה אופטימלית כשהן עושות שימוש יעיל ומדויק בכמות המים הנדרשת לכל פעולת שטיפה. כך או כך, על מנת להצליח לבחור את המכונה המתאימה ביותר, מומלץ יהיה להכיר את מגוון האפשרויות ולהבין גם את הצורך והתנאים במקום שלכם.

מכונת שטיפה וטאטוא לשוק המקצועי: מפעלים, חברות, תעשיה ועוד

מכונות שטיפה וטאטוא תעשייתיות בנויות ממנוע חשמלי שמפעיל משאבה. המשאבה שואבת מים ובאמצעות כוח רב מוציאה אותם החוצה דרך דיזה מסוגים שונים (בהתאם לצורך הניקוי) ישירות למשטח שמעוניינים לנקות. המים עוברים דרך צינור לחץ מיוחד, מתערבבים עם חומר ניקוי ובלחץ רב מותזים החוצה. הכוח בשילוב עם הלחץ של המכונות התעשייתיות יוצרות כוח ניקוי עוצמתי שמאפשר לנקות את כל סוגי הלכלכוך. בקצה הידית ניתן לחבר אביזרי ניקוי מיוחדים שיוכלו להתאים למטרות שונות, כמו לדוגמה אביזר שמאפשר לנקות פרקטים ודקים מעץ, אביזרים לפתיחת סתימות, מברשת מיוחדת למכוניות ועוד.

לא משנה כמה השירות שלכם מקצועי וכמה נפלאים העובדים – בסופו של דבר זה תמיד מסתכם בשאלה עד כמה המלון, מסעדה, סלון או משרד נקי ורענן. למעשה, סוגיית הניקיון כל כך חשובה, שמחקרים שונים הוכיחו שכ-92% מהצרכנים אמרו שזה אחד הפרמטרים שגורמים להם להחליט אם יחזרו לרכוש מאותו עסק שנית. למעשה, 9 מתוך 10 לקוחות אמרו שיש סיכוי גבוה שתהיה להם דעה שלילית על עסק אם השטחים הציבוריים לא יהיו נקיים. זו הסיבה שיותר ויותר עסקים החלו להצטייד במכונות שטיפה תעשייתיות. מה זה בדיוק ואיך תדעו לבחור את המכונה שהכי מתאימה לצרכים של העסק שלכם? כל התשובות בהמשך.

כאמור מכונות שטיפה תעשייתיות זו הדרך המקצועית ביותר לשמור על ניקיון מכל סוג. מדובר במכונה חשמלית שפועלת על מים ויכולה להגיע לרמות לחץ גבוהות מאוד מה שמסייע בפעולה יעילה. למעשה, מכונת שטיפה בלחץ יכולה לספק פי 50 כוח ניקוי לעומת אמצעי ניקוי אחרים והיא חסכונית הרבה יותר (חיסכון של 60% ליטר בדקה). בנוסף, מכונות שטיפה אלו יכולות לשטוף רצפות במים קרים וחמים מה שמאפשר להסיר גם כתמים עקשנים כמו לדוגמה במפעלים.

כאמור מכונת שטיפת רצפות תעשייתית מתאימות כמעט לכל עסק החל ממשרדים, מפעלים, בתי חולים, מסעדות, קניונים ועד לניקוי חניונים, מוסכים ועוד.

  • אופי העבודה: לפני שבוחרים מכונת שטיפה, צריך להבין מה יהיה השימוש העיקרי שלה? האם מדובר בניקוי מרצפות רגילות אך כאלה שנוטות להתלכלך הרבה? (כמו לדוגמה בסופר מרקט או בתי חולים), ניקוי משטחים במפעלים? ניקוי מכוניות? ברגע שתבינו מה המטרה שלה תוכלו להתאים את סוג המכונה בקלות רבה יותר.
  • ניידות: זכרו שמכונת השטיפה שלכם צריכה להיות כמה שיותר נוחה ולספק לכם נגישות לכל המרחבים שאתם צריכים לנקות. לכן, בחרו במכונה שתהיה יחסית קלה ונוחה לנשיאה. בנוסף, כדאי לדעת שישנן מכונות שעובדות על חשמל וכאלה על בנזין שיאפשרו לכם לעבוד גם באזורים בהם אין חיבור לחשמל.
  • היקף העבודה: השאלות שעליכם לשאול זה כמה זמן מכונת הניקוי שלכם צפויה לעבוד כדי להשלים את המשימה וכן כמה שעות במהלך השבוע היא תעבוד?
  • פוליש (וקס) – בשטחים מסוימים אולי תרצו גם לבצע פוליש בתום הקרצוף, על כן בחרו מכונת פוליש וקרצוף. בפעולת הפוליש החומר שמוכנה ‘ווקס’, מוחדר בעזרת מברשת הפוליש לרצפה והוא זה שמעניק לרצפה את המראה המבריק והזוהר. כמו כן, הפוליש ימנע סימנים של חריטה וגרירה של ריהוט או כל משקל כבד אחר שייגרר על הרצפה.
  • איכות צינור הלחץ: צינור הלחץ של המכונה הוא המרכיב שהולך לעבוד באופן האינטנסיבי ביותר, זה הצינור אשר מוביל את המים מהמשאבה ועד לרגע ההתזה. לכן, תשימו לב שאתם בוחרים בצינור שעשוי מחומרי גלם איכותיים, לצורך העניין צינורות שעשויים מפלסטיק פשוט יהיו פחות איכותיים לעומת כאלה שעשויים מגומי. כמו כן, כדאי לדעת שבמכונות תעשייתיות יש רמות לצינורות:
    • R1 צינורות שעומדים בלחץ עד 3000 PSI
    • R2 צינורות שמגיעים עם שכבת חיזוק כפולה ועומדים ב4500 PSI ומעלה.

כשמן כן הן – מכונה רכובה היא מכונה גדולה שניתן לרכוב/לנסוע עליה בישיבה, ואילו מכונה ידנית מופעלת לצד המשתמש.

מכונת שטיפה ידנית פועלת על יד מפעיל  שבעצם מוליך את המכונה, מדובר במכונה שהיא קטנה יותר ומתאימה לניקוי של שטחים קטנים כמו מסעדות, בתי קפה ומשרדים קטנים עד 150 מטר.

מכונות שטיפה רכובות – מתאימות לניקוי שטחים בינוניים וגדולים כמו חניונים, בתי חולים, מפעלים ועוד כמובן ככל שהמקום שצריך לנקות גדול יותר כך צריך מכונת שטיפה רכובה מתקדמת יותר.

המחיר של המכונה משתנה בהתאם לצרכים והגודל של העסק שלך, העלויות משתנות בין מכונה ביתית למכונה רכובה תעשייתית ונעות בין 7,500 ₪ ל-100,000 ₪.

אנו בדיל 777 מספקים מגוון רחב של מכונות שטיפה תעשייתיות לעסקים וחברות, נשמח לעזור לכם לבחור את סוג מכונת השטיפה שהעסק שלכם צריך. לפרטים נוספים צרו קשר.

בוודאי, כל הדגמים המופיעים באתר, נכון לעכשיו, קיימים במלאי וזמינים לרכישה.

כל מכונה ניתנת עם אחריות מלאה ועם זמינות בארץ של כל חלקי החילוף.

המכונה מתאימה לרצפה מרוצפת, לבטון מוחלק ולשטחי אפוקסי.

בוודאי. המכונה מקרצפת ושוטפת כתמים של שמן, אבק, עובש, בוץ, גריז ועוד, כל עוד אלו לא כתמים ישנים שכבר הוטבעו בריצוף.

למכונת השטיפה האוטומטית יש מנוע הסעה וניתן לכוון את מהירות הנסיעה.

לא, אין צורך להתחבר עם כבל חשמל, המכונה עובדת עם מצבר.

ככל שתקפידו על ניקוי פילטרים וצינורות, כך תיהנו ממכונה יעילה לאורך זמן.

אורך החיים משתנה בהתאם לתדירות השימוש ולסוג המכונה, ונע בין 3-7 שנים.

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן