מה ההבדלים בין מכונת שטיפה לשואב אבק רובוטי?

מה ההבדלים בין מכונת שטיפה לשואב אבק רובוטי?

שטיפת רצפה היא אחת ממשימות הניקוי המאתגרות ביותר, בכל בית ועסק: כולם מתהלכים על הרצפה, גוררים עליה חפצים, שופכים עליה חומרים שונים, ולכן נוצר על הרצפה לכלוך שמצטבר עם כל יום שעובר. כדי לנקות רצפה באופן יסודי, מטאטא כבר לא מספיק, וגם שואב אבק ידני לא יעשה את העבודה. עבור ניקיון יסודי של רצפות, פותחו שני מוצרי שאיבה וניקוי: מכונת שטיפה ושואב רובוטי. מה עושה כל אחד ואיזה מוצר מתאים לכם יותר? כאן התשובות.

מה משותף בין מכונת שטיפה ובין שואב רובוטי?

שני המוצרים מאפשרים לנקות משטחים שונים

שואב אבק רובוטי הוא שואב שפועל על אלגוריתם: השואבים האלו עוברים על שטח הרצפה, והודות לאלגוריתם, יודעים אילו אזורים עברו ניקוי ואילו לא. בנוסף, רובוטים שואבים מתוכננים לעבור על אותו שטח מספר פעמים, כדי להבטיח ניקוי מקסימלי. לאחר שהם עוברים על כל השטח שדורש ניקוי – הרובוטים יפסיקו. מכונות שטיפה מופעלות ידנית, אך גם הן מתאימות לשטחים שלמים. עם שני המכשירים האלו ניתן לעבור בכל החלל שדורש ניקוי כדי למקסם את התוצאות.

שני המכשירים קלים לתפעול

קלות תפעול היא משהו שאנשים רבים מחפשים בכל הנוגע לניקוי רצפות. ניקוי מסורתי עם דלי וסמרטוט הוא מעייף, וגם לא מביא לתוצאות הטובות ביותר. בנוסף, הניקוי הזה דורש כמה שלבים עד שהרצפה נקייה. לעומת זאת, שואב רובוטי ומכונת שטיפה הם קלים לתפעול. כל שצריך לעשות הוא לעקוב אחר ההוראות של המכשירים האלו, והם יעשו את העבודה.

מה ההבדלים בין שואב רובוטי ובין מכונת שטיפה?

מה ההבדלים בין שואב רובוטי ובין מכונת שטיפה?

חוץ מהמאפיינים שמשותפים לשני המכשירים האלו, יש גם כמה הבדלים בין שואב רובוטי ובין מכונת שטיפה:

  • אופן הפעולה

מכונת שטיפה היא מכונה שמבוססת על לחץ מים, בשילוב עם חומרי ניקוי. המכונה שוטפת את הרצפה על ידי ערבוב של חומר ניקוי עם מים, ולאחר מכן מתבצעת שטיפה יסודית של הרצפה. לעומת זאת, שואב רובוטי אינו שוטף את הרצפה, ולכן יש לבצע גם ניקוי רטוב של הרצפה לאחר השאיבה.

  • מספר הפונקציות

מכונת שטיפה נחשבת למגוונת יותר מבחינת הפעולות שהיא מבצעת, לעומת שואב רובוטי: מכונות שטיפה מקצועיות יכולות לפעול על פונקציה של ניקוי רגיל, ופונקציה של ניקוי באדים. כלומר, ניתן להתאים את צורת הניקוי לשטח שדורש ניקוי, ולקבל כך תוצאות טובות יותר.

  • יעילות

אין ספק ששטיפה באמצעות מים היא יעילה יותר, לעומת שטיפה בלבד. לכלוך וכתמים שמצטברים על הרצפה לא יוסרו בלי חומר ניקוי, ושואב רובוטי לא מאפשר לעשות זאת. מלבד כתמים חדשים, מכונת שטיפה מאפשרת גם לנקות כתמים ישנים מרצפות, ובכך  לחדש את המראה שלהן.

  • התאמה לחדרים שונים

שואב רובוטי הוא יעיל לשאיבה של רצפה ביתית, אך הוא פחות מתאים לשטחים גדולים – כמו במשרדים, מוסדות, מפעלים, משטחי בטון, ועוד. שואב דורש הטענה מחדש כדי שיפעל, והוא עלול להפסיק לעבוד לפני שסיים לנקות את השטח שצריך. לעומת זאת, מכונות שטיפה פועלות על חיבור לחשמל, כך שניתן להעביר אותן בין חדרים שונים, ולנקות ביעילות רבה גם שטחים גדולים.

  • פעילות רציפה

ישנם שואבים רובוטיים מתקדמים שיכולים להתגבר על מכשולים בדרכם. אולם, שואבים בסיסיים שמרבית האנשים רוכשים נסתמים כאשר הם נתקלים בחתיכות של לכלוך, בייחוד אם יש בבית חיות מחמד שמשירות שיער, מה שלא קורה עם מכונת שטיפה.

לסיכום

שואב רובוטי יעיל בניקוי בסיסי של הרצפה, אבל אם אתם צריכים ניקוי יסודי – מכונת שטיפה תעשה את העבודה. על ידי שילוב של לחץ מים עם חומרי ניקוי וטכנולוגיות ניקוי מתקדמות, מכונות שטיפה מנקות ביסודיות את כל סוגי המשטחים – קטנים וגדולים כאחד, בלי להיסתם ובלי מאמץ.

אם החלטתם לרכוש מכונת קרצוף רצפה ופוליש, צרו עמנו קשר! חברת דיל777 מתמחה בשיווק מוצרי ניקיון ומכונות ניקוי.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן