מכונה תעשייתית לשטיפה - מפעיל הולך לקרצוף וניקוי רצפות

GM50B כונת שטיפה מפעיל הולך

מכונת הניקוי של Gaomei GM50B/GM56B מיועדות לניקוי אזורים בשטח כולל של 500 מ”ר – 2000 מ”ר.
המעצבים של מפעל Gaomei ניסו לשלב אמינות, קלות הפעלה וביצועים גבוהים במודל המכונה.
ניקוי עם דגם זה של המכונה הופך להיות זמין וקל. מנוע ואקום חזק, מנוע מברשת אמין שמבטיח ניקוי רצפות באיכות גבוהה עם מנגנון ייבוש מושלם.

מכונה תעשייתית לקרצוף ושטיפת רצפות

מכונת שטיפה שמיועדת לרצפות במקומות ציבוריים ובשטחים גדולים תוכל לעשות לכולנו את החיים הרבה יותר קלים. בעבר, ניקיון רצפות התבצע באמצעות מגב, מים וסמרטוט כשהמטלה הייתה קשה וכמעט בלתי אפשרית, בעוד מדובר במקומות ציבוריים עם שטח נרחב. אולם, כיום מכונה תעשייתית לקרצוף ושטיפת רצפות שעושה את הכל בצורה מהירה יעילה ונוחה, הינה המענה המושלם לכל מקום בעל שטח גדול ותעשייתי כמו: משרדים, אולמות, מפעלים, קניונים, מוסדות ציבוריים ועוד.

כיצד עובדת מכונת שטיפה רכובות?

יש מספר סוגים של מכונות תעשייתיות שמיועדות לשטיפת רצפה, ביניהם תמצאו מכונות נטענות, מכונות שעבודות על חשמל, מכונות שמתאימות לעבודה בשטח צר ושלא קיימת גישה ישירה לרצפות ועוד. עם זאת בכל אותן מכונות, עיקרון הפעולה יהיה זהה, שכן המכונה תפעל על חשמל או מצבר ותכיל בתוכה מיכל מים גדול ומברשת שתסתובב בזמן הקרצוף. בכל הפעלה של המכונה, המים יגיעו מהמכל ישירות למברשת בצורה מדודה, המברשת תסתובב במהירות גבוהה וכך אפשר יהיה לנקות כל שטח ולהסיר כמעט כל כתם ולכלוך שתמצאו על הרצפה. לאחר מכן הפעולה תתבצע באמצעות מגב שקיים במכונה, שגורף את המים למיכל ייעודי.

איך בוחרים מכונה לשטיפת רצפות?

הבחירה של מכונת שטיפה למשרדים וחללים גדולים תתבצע בהתאם לצרכים שלכם. להלן כמה טיפים שיעזרו בבחירה.

גודל השטח – מומלץ מאוד לבחור מכונה שמאפשרת לכם לנקות את השטח המיועד בלי כל מאמץ שלכם. בדקו את הגודל של המכונה שתתאים כמו כפפה לשטח שברשותכם.

רכובה / ידנית – מכונת שטיפה רכובה עשויה להיות הרבה יותר נוחה בחלל גדול, שכן היא תאפשר למפעיל להתלוות אליה בנסיעה ולכוון אותה בנוחות. מכונת שטיפה ידנית תתאים למקום קטן יותר שמחייב הכוונה.

צרו קשר

י.נתנאל ייצור ושיווק בע"מ

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן