מה ההבדל בין מכונות שטיפה לגרניק

מכונת שטיפה ביתית או דייסון או שוטף רצפות רובוטי

ניקיון חללים הוא ללא ספק משהו שאנו עושים בשגרה, וזהו צורך בסיסי. מגפת הקורונה עוררה עוד יותר מודעות לחשיבות של ניקוי וחיטוי מקצועי – ובין אם מדובר בבית בו אנו חיים, ברכב או בעבודה, מפעל או חנויות מזון, אשר אלה דורשים סטנדרט ניקיון גבוה מאוד. זו הסיבה, שכיום כמעט בכל עסק, מפעל ואף בחברות לאחזקת בניינים מחזיקים במכונות שטיפה.

מה זה גרניק תעשייתי?

גרניק תעשייתי הוא למעשה מכונה לשטיפה בלחץ מים גבוה – הגרניק משגר סילון מים בלחץ אדיר אל עבר האיזור המלוכלך, בזכות הלחץ הגבוה תוכלו לנקות גם את הלכלוך הקשה והעיקש ביותר.

מה זה מכונת שטיפה

מכונות השטיפה מתחלקות לשתי קטוגריות עיקריות: מכונות שטיפה רכובות, כלומר מפעילים אותן על ידי נסיעה ומכונות שטיפה ידניות שתי הקטגרויות האלה מתחלקות למכונות ביתיות לשטיפה הרצפה ומכונות ניקוי, טאטוא ושטיפה תעשייתיות.

האם יש הבדל בין מכונת שטיפה תעשייתית לגרניק?

מכונת שטיפה תעשייתית מתאימה בעיקר לניקוי רצפות, היתרון של מכונת השטיפה הוא היכולת לנקות ביסודיות שטחים גדולים במיניום מזון ובחסכון בחומרי ניקוי.

במכונות שטיפה המים מתערביים עם חומרי הניקוי ומותזים בלחץ גבוה דרך צינור לחץ מיוחד החוצה המביא לניקוי עוצמתי שמאפשר לנקות כמעט את כל סוגי הלכלוך.

כמו כן ניתן להתאים את את אביזרי הניקוי של מכונת השטיפה לפי סוג המשטח אותו תרצו לנקות.

בדומה למכונות שטיפה הגרניק יכול לנקות את הרצפה אך לא רק, עם גרניק תוכלו גם לנקות ולהבריק את הרכב שלכם, לנקות חלונות ועוד. היתרון הגדול של הגרניק התעשייתי הוא לחץ המים הגבוה שהוא מספק מה שהופך את הניקוי שלו ליעיל ביותר.

יתרון נוסף הוא חסכון עצום במים – בעוד צינורות גינה או שימוש בדלי מים יכולים לבזבז בין 25 ל50 ליטר בדקה אחת, גרניק תעשייתי משתמשת רק ב7-14 ליטר מים בדקה. המשמעות היא שבנוסף ליכולות הניקוי, הגרניק גם יכול לחסוך לכם 60% מצריכת המים, מה שעשוי לחסוך לכם גם לא מעט כסף.

איך לבחור את המכונה הנכונה?

כדי לדעת אם אתם צריכים גרניק או מכונת שטיפה אתם צריכים להבין את הצרכים שלכם, ככל שהשטח שתרצו לנקות יהיה גדול יותר כך תצטרכו מכונה עם מיכל מים גדול יותר, כמו כן ככל שהלכלוך אותו תצטרכו לנקות יהיה עיקש כמו לכלוך שומני למשל תצטרכו מכונה עם לחץ מים יותר גבוה.

אם אתם צריכים מכונה שתשמש בעיקר לשטיפת הרצפה אז מכונות שטיפה תעשייתיות יכולות להיות הפתרון הנכון עבורכם, אם אתם מחפשים שימושים נוספים כמו ניקוי חלונות אז הגרניק יהיה פתרון הולם יותר.

לסיכום

גרניק ומכונות לניקוי, טאטוא ושטיפה ללא ספק תופסים תאוצה בשנים האחרונות והופכים את מלאכת השטיפה לקלה ומהירה יותר. אנחנו מזמינים אותכם להתחיל לחסוך בזמן, כסף ואנרגיות רבות ולרכוש עוד היום את המכונה שמתאימה לכם וליהנות מיעילות מקסימלית במלאכת הניקיון בעסק שלכם.

חברתנו מתמחה בשיווק וייבוא של מוצרי ניקיון בכלל ומכונות שטיפה תעשייתיות בפרט. אנו גאים לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים, במחירים ללא תחרות עם שירות מהיר ואישי. למידע נוסף מוזמנים להשאיר פרטים ונציגנו יחזרו אליכם, או להתקשר אלינו.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן