אחזקת מבנים – טיפים לאחזקה ושמירה על מבנים ובניינים משותפים

מרפסות של בניין נקיות

כל מבנה, בניין, משרדים ומבני מסחר ותעשייה – זקוקים לאחזקה ושמירה רבה וזאת כדי לוודא שהמבנה יוכל לתפקד כנאמנה על כל מרכיביו השונים. ברוב המקרים, יהיה צורך להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שבאמצעות הידע והכלים שלהם יוכלו לפעול למען התחזוקה השוטפת של הבניין. אבל יש גם כמה דברים שאתם, בעלי הבניין יכולים לעשות כדי לשמור על תקינות המבנה. במאמר הבא, המומחים שלנו חולקים איתכם את הטיפים החשובים ביותר לאחזקה ושמירה על מבנים ובניינים, אז בואו נתחיל.

6 לאחזקת מבנים

טיפ ראשון - תהיו ערניים לכל שינוי במבנה

תלמדו להכיר את המבנה שלכם, זה חשוב בעיקר בשביל שתוכלו להבחין בכל שינוי קטן שמעיד על נזק או בלאי. ערנות תוכל למנוע מכם להגיע למצבים חמורים ולשמור על הבטיחות של הדיירים במבנה. לצורך העניין, אם אתם רואים נפיחות בקיר, עובש, טיח מתקלף – ככל הנראה מסתתרת שם נזילה. מעבר לאסתטיקה של המבנה – זו גם הבריאות שלכם.

טיפ שני - זה לא הזמן לחסוך

בין אם אתם נעזרים בשירותים של חברה מקצועית או אנשי אחזקה שאתם מכירים – שימו לב שאתם תמיד בודקים את המקצועיות והאמינות של מי שעובד במבנה שלכם. אנשי מקצוע מיומנים ישתמשו תמיד בכלי עבודה מקצועיים ולא יחסכו בכסף ובוודאי שלא בזמן עבודה.

טיפ שלישי - שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים

לרוב עבודת תחזוקה תכלול גם עבודות ניקיון – החל מריקון פחים, ניקוי משטחים, חדרי מדרגות, מטבחונים, הברקת חלונות ורצפה. לפני תחילת העבודה, תבדקו היטב באילו חומרי ניקוי משתמשים במבנה שלכם. חומרים עם ריכוז כימיקלים גבוה מדי עשוי להיות בעייתי ואף מסוכן לבריאות, בעיקר אם מדובר בניקיון תכוף.

טיפ רביעי - הדברה

לרוב בישראל עיקר הבעיה זה הקיץ – איך שהטמפרטורות מתחילות לעלות, מגיעים כל התיקנים ומזיקים נוספים. בנוסף, באזורים מסוימים עשויים להיות מזיקים כמו יונים, עכברים וזבובים, לכן אל תחכו למכה שתבוא, לפני שעונת הקיץ מתחילה, תאמו עם חברת האחזקה שלכם הדברה מונעת ויסודית שתוכל לספק לכם שקט נפשי לאורך כל השנה. גם כאן חשוב לבדוק שהם משתמשים בחומרים ידידותיים (כמה שניתן), במידה ולא – יש לבדוק כמה זמן אסור להיחשף לחומר הדברה.

טיפ חמישי - פוליש לריצוף

אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר לשמור על מבנה בעל מראה נקי, מסודר ורענן הוא לבצע פוליש לרצפה שיעניק לה מראה מבריק ורענן, הדרך המהירה והיסודית ביותר לעשות זאת היא באמצעות מכונות תעשייתיות לטאטוא ושטיפת רצפות. כמו כן, אחת לתקופה יש לרענן את צבע הקירות ובהתאם לשינויים שמתרחשים בהם להזמין איש מקצוע שיוכל לדאוג לכך שהמבנה שלכם תמיד יראה כמו חדש!

טיפי שישי - אחזקה ובטיחות

חשוב לוודא שחברת האחזקה שאתם שוכרים מבצעת אחת לתקופה בדיקות תקופתיות בבניין – כמו לדוגמה בדיקה למעלית, שמירה על סדר בחדר מדרגות ועוד. אם יש במבנה גג, מרפסת או חלונות ללא מעקות, מטעמי בטיחות כדאי ליצור קשר עם איש מקצוע שיוכל ללוות ולייעץ לכם.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן