טיפים והמלצות לניקוי המשרד

איך לנקות משרד

משרדים מהווים מרכז של פעילות רבה במהלך היום; עובדים ולקוחות עוברים במשרדים מדי יום, יש בהם תנועת רגל רבה, ופריטים רבים שמשתמשים בהם באופן יומי. כתוצאה מכך, נוצר לא מעט לכלוך במשרדים שצריך לנקות באופן יסודי. כדי לשמור על החזות של העסק, ולספק לעובדים שלכם סביבת עבודה נעימה – חשוב שתדעו איך לנקות משרד באופן מקצועי.

מה כולל ניקוי משרד?

כאשר מדברים על ניקוי של משרדים, יש מגוון פעולות שצריך לוודא כדי לשמור על סביבת עבודה נקייה: ניגוב שולחנות, ריקון פחים, ניקוי מטבחון, טאטוא ושאיבה של שטיחים, וכמובן גם ניקיון חדרי שירותים.

את פעולות הניקיון מומלץ לעשות אחת ליום, או מספר פעמים בשבוע. ישנו לכלוך שמצטבר בכל יום, ויש לפנות אותו אחת ליום לפחות.

יש גם פעולות ניקיון שניתן לבצע אחת לתקופה, ולא מדי יום. טאטוא שטיחים ורצפות מומלץ לבצע על בסיס יומי, אבל שטיפה יסודית של רצפות ושטיחים ניתן לעשות אחת לשבוע.

ניקוי חלונות גם הוא ניתן לביצוע אחת לשבוע או מספר פעמים בחודש; כלומר, ישנן פעולות ניקיון שחשוב לבצע על בסיס יומי, ופעולות ניקיון משרד שניתן לבצע לעתים פחות קרובות.

האם גודל המשרד משפיע?

בהחלט: תדירות ניקיון של משרדים תלויה במידה ניכרת בגודל של המשרדים: משרדים בגודל של 60-70 מ”ר ניתן לנקות פעמיים בשבוע, או אפילו פעם אחת. לעומת זאת, משרדים בגודל של עד 150 מ”ר יש לנקות פעם אחת ביום, ולעתים מספר פעמים ביום. אנחנו ממליצים לנקות את המשרד עם מכונת שטיפה וטאטוא מקצועית, כך תוכלו לנקות שטחים גדולים (בין 500 מ”ר ל-2000 מ”ר) במינימום מאמץ וזמן, היתרונות בשימוש במכונות שטיפה לעסק בא לידי ביטוי בניקוי יסודי, חסכון בזמן וחומרי ניקוי.

כיצד לנקות משרדים?

ניקיון של משרדים צריך להתבצע באופן תדיר כדי לשמור עליהם נקיים. כלומר, יש צורך במנקה קבוע שיגיע למשרד אחת ליום וינקה משטחים, יפנה פחים, ינקה את חדר השירותים, ועוד.

ניקיון על בסיס יומי מאפשר לשמור על סביבת עבודה נקייה, והוא מתבצע עם חומרי ניקוי וכלים פשוטים יחסית. תרסיסים לניקוי של משטחים משמשים אנשי ניקיון בניקוי של אזורים שונים במשרדים, והם מספיקים כדי לשמור על סביבה נעימה. אולם, ניקיון יסודי שכזה הוא לא תמיד מספיק; מלבד ניקיון משרד בסיסי אחת ליום, או מספר פעמים בשבוע, צריך לדאוג לניקיון תקופתי יסודי.

ניקוי משרדים מקצועי

כאמור, לעתים יש לבצע ניקוי משרדים מקצועי. שירותי ניקיון סטנדרטיים אינם תמיד מספיקים, וכל משרד זקוק לניקוי יסודי מדי פעם, שכולל:

ניקוי ושאיבת שטיחים

שטיחים מהווים מגנט ללכלוך רב, והם מהווים קרקע פורייה לחיידקים ולגורמים מחוללי אלרגיה. כדי להיפטר מהגורמים האלו, טאטוא יומי ואפילו שאיבה עם שואב אבק אינם מספיקים. ניקוי שטיחים יסודי דורש שימוש בחומר ניקוי ייחודי שחודר עמוק לסיבי השטיח, ומנקה אותם מבפנים. כלומר, יש צורך במכונה לניקוי שטיחים כדי לנקות את הפריטים האלו באופן יסודי.

ניקוי חלונות

ניקוי חלונות, ובייחוד ניקוי חלונות חיצוני, דורש שירותי ניקיון מקצועיים. חלונות חשופים למזג האוויר, ולאבק וזיהום שנמצאים באוויר. לאורך הזמן, חלונות נהיים עכורים, ולכן חשוב לנקות אותם באופן יסודי. ניקוי חלונות מקצועי, עם חומרי ניקוי תעשייתיים, ועם מכשירים לניקוי חלונות, מאפשר לנקות חלונות ולהפוך אתכם למבריקים.

מתי כדאי לקבוע ניקוי משרדים מקצועי?

ניקוי יסודי של משרדים צריך להתבצע בשעות שבהן העובדים אינם נמצאים במשרד. באופן הזה, צוות הניקיון יכול לעבור על השטיחים וכל המשטחים האחרים במשרד, ולנקות אותם ללא הפרעה. בנוסף, כאשר מבצעים ניקוי “רטוב”, חומרי הניקוי מתנדפים, והמשרד נקי ונעים בשעות הבוקר, שבהן העובדים מגיעים.

בשורה התחתונה

ניקוי משרדים צריך להתבצע על בסיס קבוע. מלבד ניקוי יומי, חשוב גם לבצע ניקוי משרדים יסודי עם צוות ניקוי מקצועי, שמצויד במכונות ניקוי חזקות. באופן הזה ניתן לנקות את המשרד באופן יסודי, ולספק לעובדים סביבת עבודה נקייה ובריאה.

אולי יעניין אותך?

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן