אלכוהול ג’ל לניקוי וחיטוי

אלכוהול ג'ל

אלכוהול ג’ל לניקוי וחיטוי

כל אחד כבר מכיר את התכשיר הזה שמנקה לנו בין רגע את הידיים בלי שניעזר בברז מים – אלכוהול ג’ל לניוקי וחיטוי. להלן תכשיר אלכוהול ג’ל שמכיל אלוורה וקמומיל, תכשיר שמצליח לשמור על הלחות של הידיים ומספק מענה מושלם לכל מי שנמצא מחוץ לביתו ואינו בסמוך לברז וסבון.

ג’ל אלכוהול

כיום, קיימת יותר ויותר מודעות לכמויות החיידקים והנגיפים שעלולים לעבור רק במגע ידיים מזוהמות. בכל פעולה שנעשה בעבודה, בניקיון הבית, במהלך טיול עם הכלב שלנו בחוץ או לאחר שנחזור מביקור חולים, תהייה חשיבות רבה לניקיון הידיים באלכוהול ג’ל שיסיר כל חשש מחיידקים שנכחו על הידיים שלנו ובין האצבעות.

ילדים קטנים ומבוגרים וכמעט כל אחד בימינו מבין את החשיבות של התכשיר הזה ומחזיק אחד כזה בתיק, או על שולחן העבודה לשימוש במהלך היום. מדובר בהרגל שאימצנו בשנים האחרונות והוא  מצוין! פעולה שמפחיתה משמעותית מחלות וזיהומים ומסייעת לנו לשמור על סביבה היגיינית עד כמה שאפשר.

אז כיצד נשתמש בו?

ג’ל אלכוהול מחטא כאמור יעיל ביותר בכל מקום שלא תהיה בו גישה לברז וסבון ותהיו מעוניינים לאכול, לשתות או להרים את התינוק שלכם או כל התעסקות אחרת שמלווה עם הידיים. הג’ל שימושי ברכב שלכם, במטוס, במרפאה, בסופר בזמן קניות, בפיקניק או בחנות הבגדים ולמעשה יהיה אפקטיבי לחיטוי מהיר של הידיים בכל מקום. כל מה שיש לעשות זה לטפטף כמה טיפות ולמרוח אותן על כל כפות הידיים ועל גב כף היד ולהמתין כמה שניות עד שהידיים מתייבשות. אלכוהול ג’ל מותיר תחושה נעימה ורעננות רבה בכפות הידיים.

אלכוהול ג’ל לניקוי וחיטוי – מצמצם הידבקות במחלות

לא מעט מחקרים יעידו כי ג’ל אלכוהול ממזער משמעותית הידבקות ממחלות באמצעות שמירה של היגיינת הידיים. כאמור, מחלות עוברות מאדם לאדם גם על ידי מגע אחד בשני וגם במידה ואדם החולה נוגע בחפצים מסוימים הוא מסוגל להעביר את החיידקים לחפץ וכל אדם אחר שייגע בו עלול להידבק בנגיף. זאת הסיבה ששימוש באלכוהול ג’ל יסייע לחסל את החיידקים ולשמור עלינו מהידבקויות במחלות בכל סביבה שנהייה בה.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן