5 טיפים לניקוי סיר שרוף בקלות

איך לנקות סיר שרוף

מתכונים מסוימים נוטים להמיט הרס על הסירים והמחבתות שלנו. בפעמים אחרות, זה מסתכם בטעות אנוש – כששמים את הסיר על אש גבוהה מדי ושוכחים ממנו…בסופו של דבר: אין אחד שלא נאלץ מתישהו להתמודד עם סיר שרוף. אבל מה הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הנזקים? ספוילר: התשובה היא לא לקנות סיר חדש. 

5 טיפים לניקוי סיר שרוף בקלות

למעשה, בשביל חלק מהמקרים, תוכלו להסתפק בכמה מצרכים שיש לכם במזווה. ריכזנו לכם 5 טיפים  ושיטות לניקוי סיר שרוף בקלות.

טיפ ראשון - לגרד ולהשרות את הסיר במים​

הצעד הראשון הוא בדרך כלל הוא לנקות את הסיר ולשפשף את כל מה שאתם יכולים – רצוי להשתמש בכף עץ כדי למנוע פגיעה בסיר – אל תנקו את הסיר עם כלים חדים שעשויים לשרוט אותו. אל תדאגו אם יש עדיין גושים של אוכל אפוי, אלה ישתחררו בשלב הבא. לאחר מכן מלאו את הסיר עם זילוף נדיב של סבון כלים ומים חמים. אתם יכולים לנסות גם להוסיף אבקת כביסה (כן!). תנו לזה לשבת לילה שלם ואז חזרו עם כף עץ כדי לגרד את השאריות. חזרו על תהליך ההשריה אם יש צורך. אפשרות נוספת, היא לחמם את המים החמים עם כפית אבקת כביסה. כדאי להרחיק מהחדר תינוקות וילדים קטנים שלא ישאפו את האדים שיוצאים.

טיפ שני - השתמשו בקולה

אם יש ברשותכם בקבוק קולה מיותר – נצלו אותו לניקוי הסיר השרוף. מלאו את הסיר שלכם בקולה (מספיק כמה סנטימטרים) ותנו לו לנוח כמה שעות. לאחר מכן, השתמשו בסקוץ’ או בכף עץ ונסו לגרד את השאריות מהסיר.

טיפ שלישי - חומץ

תמלאו את הסיר במים ותחממו אותם, כשהם מתחילים לרתוח תיצקו כוס חומץ ותנו למים להמשיך לבעבע. לאחר מכן באמצעות כף עץ גרדו את החלקים השרופים.

טיפ רביעי - סודה לאפייה

תמלאו את הסיר במים ותחממו אותם, כשהם מתחילים לרתוח תיצקו כוס חומץ ותנו למים להמשיך לבעבע. לאחר מכן באמצעות כף עץ גרדו את החלקים השרופים.

טיפ חמישי - השתמשו בטבלית למדיח כלים

נכון שמבחינה טכנית זה לא פריט מזווה, אבל ניתן להשתמש בטבליות למדיח כלים לניקוי כתמים קשים – אחרי הכול, הם נועדו לזה. ממלאים את הסיר במים וזורקים פנימה טבלית אחת. מביאים את המים לרתיחה ונותנים לבעבע למשך 10 דקות. באמצעות כף עץ גרדו קלות את הסיר – השכבה השרופה אמורה לצאת בשלב זה בקלות.

מצב קשה? הגיע הזמן להביא תגבורת

אם גם אחרי כל הניסיונות האלו הסיר המסכן שלכם עדיין זועק לעזרה – הגיע הזמן להוציא את התותחים הכבדים ולהשקיע במוצרי במסירי שומנים קשים או חומרי ניקוי מקצועיים. תוכלו למצוא בשוק מגוון רחב של תערובות שמיועדות במיוחד לניקוי סירים מאסיבי מבלי שהן פוגעות בהרכב שלו. רק הקפידו לשטוף את הסיר היטב לאחר השימוש בחומרי ניקוי אלה.

אולי יעניין אותך?

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן