איך לנקות את הרכב? טיפים מנצחים לשטיפת רכבים

טיפים לשטיפת הרכב

רכבים עומדים בחוץ או בחניה בכל שעות היממה, ולכן הם צוברים לא מעט לכלוך. במדינה חמה כמו ישראל, יש גם לא מעט ימים שבהם אובך גורם להצטברות רבה של לכלוך על רכבים. כדי לנקות את הרכב ולשמור על מראה אסתטי, וגם כדי לאפשר ראות מיטבית, חשוב לשטוף את הרכב באופן קבוע. כאן אספנו עבורכם מספר טיפים לשטיפת רכב שיעזרו לכם במשימה, וילמדו אתכם איך לשטוף את הרכב שלכם בצורה יעילה במיוחד.

לפני הכל – מה כדאי לבחור? שטיפה אוטומטית או ניקוי עצמאי?

שטיפה אוטומטית היא פופולרית במיוחד, הודות ליתרונות שלה: אתם לא צריכים לנקוף אצבע, השטיפה היא זולה במקומות רבים, והאוטו יוצא מבריק לאחר המעבר במנהרת השטיפה. אולם, התוצאות של השטיפה הזו אינן מחזיקות מעמד לאורך זמן. מדוע? מפני שלמרות השימוש בסבון ומכשור מיוחד לשטיפה אוטומטית, הניקוי הזה אינו מסיר כתמים עמוקים.

מלבד זאת, שטיפה אוטומטית עלולה להסיר צבע מהרכב, לגרום לשריטות ואפילו לפגיעה באנטנה ובאזורים אחרים. ניתן להשתמש בשירות הזה לעתים, אך באופן כללי מומלץ לנקות את הרכב שלכם בעצמכם.

איך לנקות את האוטו לבד?

עכשיו שאתם יודעים ששטיפה ידנית עדיפה על שטיפה אוטומטית, מומלץ ללמוד איך לשטוף את האוטו וליהנות מתוצאות אסתטיות, בלי נזקים לרכב:

  • התחילו בניקוי פנימי של הרכב – לפני שאתם שוטפים את החלק החיצוני של הרכב שלכם, נקו את חלקו הפנימי. הוציאו אשפה ופריטים מיותרים, ושאבו אבק ולכלוך שהצטברו בתוך הרכב. לאחר מכן, נקו את החלקים השונים בתוך הרכב באמצעות מטלית לחה. נכון, ישנם חומרי ניקוי שונים שמקנים לחלקים פנימיים ברכב מראה מבריק, אך בטווח הארוך הם עלולים להזיק. השמש הישראלית, בשילוב עם החומרים האלו, גורמת להתייבשות של אותם חלקים, מה שפוגע במראה ובשימוש בהם. לכן, מומלץ להשתמש במטלית לחה, ואם אתם מתעקשים על חומרי ניקוי – רכשו חומרים באיכות גבוהה, והשתמשו בהם במשורה.
  • נקו את השמשות עם עיתונים – אם יש לכם סמרטוט זרוק ברכב שאתם נוהגים לנקות באמצעותו חלקים שונים, אל תשתמשו בו עבור השמשות. זה עלול לגרום ללכלוך שומני שידרוש מכם ניקוי נוסף. במקום זאת, השתמשו בחומר ניקוי לחלונות, ושטפו את השמשות עם עיתונים. עיתונים מסירים ביעילות כתמים מחלונות, ותוכלו ליהנות מחלונות נקיים, וגם להשתמש בעיתונים ישנים במקום לזרוק אותם.
  • נקו את הרכב בצל – ניקוי של הרכב בשעות של שמש קופחת יעייף אתכם, וזה עלול אפילו להזיק לבריאותכם ולפגוע ביעילות של הניקוי. במקום זאת, שטפו את הרכב בשעות הערב המוקדמות או בצל.
  • ותרו על הדלי והספוג – אנשים רבים חושבים שצריך להשתמש בכימיקלים וחומרי ניקוי שונים כדי לנקות את הרכב באופן יעיל. אולם, הכימיקלים האלו מזיקים לסביבה, אינם מנקים את הרכב ביסודיות, והם עלולים לייבש את הצבע וגם את הצמיגים. במקום זאת, תוכלו לנקות את הרכב שלכם עם מכשיר אחד בלבד – גרניק היוצר לחץ של אדי מים שמנקים ביעילות משטחים שונים. הגרניק ממיס כתמים קשים על הרכב, בלי לפגוע בצבע ובצמיגים, והוא חודר גם לנקבים קטנים ביעילות. הודות למכונת גרניק, אתם יכולים לחסוך לעצמכם זמן רב, כסף ומאמץ. במקום לשפשף את הרכב מהגג ועד הצמיגים, תוך שימוש במים רבים, אתם יכולים לשטוף אותו ביעילות עם גרניק, וליהנות מתוצאות נפלאות ומבריקות.
איך לנקות את האוטו

לסיכום

כשאנשים חושבים איך לנקות את האוטו לבד, הם מעדיפים לוותר וללכת למכון שטיפה. אין ספק שניקוי בשיטת הדלי והספוג גוזלת זמן ומבזבזת מים רבים, ולכן זה לא פלא שאנשים רבים מעדיפים לוותר וללכת למכונים מקצועיים לניקוי. אולם, עם הטיפים הבאים שהבאנו לכם מעלה, אתם תוכלו לנקות את הרכב שלכם ביעילות ובזמן קצר. אם תהיתם איך לנקות את האוטו לבד בלי הרבה מאמץ – התשובה היא עם מכונת גרניק. תוך זמן קצר תוכלו להבריק את הרכב שלכם באופן יסודי, וליהנות מתוצאות נפלאות שמחזיקות מעמד.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן