איך לנקות חלונות

ניקוי חלון

טיפות הגשם מלכלכות את החלון? אבק מצטבר מחוץ לחלון? מלאכת ניקיון החלונות אינה פשוטה, אך ניתן להפוך אותה לקלה יותר. איך מנקים חלונות? המדריך המלא.

ניקוי חלונות היא ללא ספק אחת ממטלות הבית המורכבות יותר. ניקוי חלונות בצורה שאינה נכונה, יותר סימנים על גבי החלון ואף יכול להסב נזק לחלון עצמו. אז איך מנקים חלונות? ריכזנו עבורכם מספר טיפים, אשר יסייעו לכם במלאכה.

צעד ראשון – חומרי הניקוי

על מנת לנקות את החלון ואת המסגרת כראוי, מבלי להזיק לשמשה או למסגרת, ישנה חשיבות רבה לבחור בחומר ניקוי המתאים לחלונות. באם ישנה הצטברות אבנית על גבי החלון, ניתן להשתמש בתרסיס לניקוי אבנית, אך להקפיד על שימוש בכמות חומר קטנה יחסית.

ניקוי חלון עם מגב

צעד שני – החלון

אז, איך מנקים חלונות מבחוץ? ישנם חלונות אשר ניתנים לפירוק. אם כך הדבר גם אצלכם, נתקו את החלון מן המסילה שלו, לכלכוך רב מצטבר במסילה. את החלון, תוכלו לשטוף באמצעות ברז המקלחת או צינור הגינה. את המסילה נקו באמצעות מטלית לחה. באם הצטבר לכלוך קשה, ניתן להסירו באמצעות קילופו על ידי סכין לניקוי חלונות, אך היזהרו לא להזיק למסילה.

לאחר שענינו על השאלה, עולה שאלה נוספת. איך מנקים חלונות הזזה? מומלץ לשלוף את החלון, לנקות ולהחזיר או להזיז על מנת ליהנות מנוחות בזמן הניקיון.

צעד שלישי – הניקיון עצמו

בעת הניקיון, נקו מלמעלה למטה, כך שלא יוצרו כתמים מהייבוש. לאחר הניקוי, השתמשו במגב חלונות, אשר אותו תוכלו למצוא באתרנו.

טיפ קטן, הימנעו מניקוי החלון כשהשמש מתמקמת בכיוון החלון, השמש תייבש את טיפות המים על החלון במהירות, הדבר יוביל ליצירת כתמים.

צעד רביעי – ניקוי המסילות

המסילות הן המקום בו מצטבר רוב האבק. באם מסילות החלון שלכם ניתנות לשליפה, שלפו ונקו על ידי סבון ומים. באם לא, תוכלו לשאוב את האבק מן המסילות ולהעביר מטלית על גבי המסילה. תחילה השתמשו במטלית לחה ולאחר מכן יבשו באמצעות מטלית יבשה.

על מנת ליהנות ממסילות נקיות לגמרי, רכשו חומר ניקוי ייעודי.

צעד חמישי – ניקוי התריסים

התחילו במלאכת ניקוי התריסים באמצעות מטלית יבשה. לאחר מכן, השתמשו בחומרי ניקוי ייעודים לכך. באם מזג האוויר בחוץ מאפשר, הותירו את שלבי התריסים מרווחים, על מנת שאלו יתייבשו באופן טבעי.

באם יש לכם תריסי גלילה, מדובר במלאכה מעט יותר קשה. ניקיון של תריס גלילה מצריך ניקוי מבחוץ. באם דירתכם בקומה גבוהה, השתמשו בשירותי חברת ניקיון המנקה חלונות בגובה.

קונים מהמומחים – דיל 777 בע"מ

בחירת החומר לניקוי, והשימוש בחומרים מותאמים, חשוב בשל שתי סיבות עיקריות. האחת, הגעה לתוצאה מושלמת וניקיון מקסימלי. השנייה, שמירה על החלון, המסילות והתריסים, שכן שימוש בחומרים שאינם מתאימים עשוי לפגוע בטיבם.

חברת דיל 777 בע”מ, מתמחה בייבוא, הפצה ושיווק של חומרי ניקיון ועזרים לניקיון. רכישת החומרים מחברה מתמחה ומנוסה בתחום, אשר מעניקה פתרון ומענה לכל בעיה, תסייע לכם לשמור על ניקיון החלונות וכן על טיבם.

אולי יעניין אותך?

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן